Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Idag, 11:09 3 kommentarer
Gårdagen började med segling, där hälften av barnen körde optimist och hälften 2-krona. Efter det serverades det lunch innan det var dags för nästa seglingspass, där man bytte båttyp från förmiddagen. Här blåste det på rejält så vi körde ett lite kortare pass än planerat, men det gick bra för hela gänget!
Efter seglingen blev det lite frukt och fritid med bla. bad och fiske. Sen serverades det middag och efter det startade vi bastun för lite bad och bastu. Kvällen avslutades med en spännande skattjakt som ledde hela vägen till en annan ö…
Hörs snart!
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Johan Idag, 12:31
Segling, bad, fiske och bastu! Drömstart på sommarlovet! Tack för uppdatering!
Paul Weingarten Idag, 13:28
Kul att läsa och se bilder!!! Tack!
Julia Molin Gners Idag, 15:22
🧡⛵️🧡