Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Igår, 22:52 3 kommentarer
Sista dagen rundade vi av med ett sista seglingspass i hård vind där många fick testa att välta. Efter det blev det lunch innan vi körde 5-kamp och städning. Vi hann också med en tårtbakartävling där barnen fick använda de poäng de samlat under veckan i sina poängjaktslag, och där flödade kreativiteten!
Ledarna vill passa på och tacka för en fantastisk vecka med era barn på Jungfruholmarna, vi har haft det så kul tillsammans med massor av segling, bad, lek och nya vänskaper!
Tack för förtroendet och för att vi fått hänga med så fina, glada och modiga barn hela veckan. Vi ses förhoppningsvis nere på bryggan när hösten närmar sig, och om inte annat nästa år på Jungfruholmarna!
Ps. Kika gärna in vårt Instagramkonto (@mks_segling) där vi lagt upp bilder från lägret.
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Fredrik Zettergren Idag, 00:32
Stort tack för en fin vecka!
Julia Molin Gners Idag, 09:23
Tack! Fick hem en mycket trött men väldigt nöjd kille!
Liza Engqvist Idag, 10:40
Håller med övriga - verkar ha varit en väldigt rolig lägervecka 🥰🤩⛵️ - tack!